Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...som tycker att prinsessan M:s blivande make ser osympatisk ut?
En åsikt helt utan bakgrundsfakta...
här har vi koll förstår jag...Jag tror att han matchar Madeleine ganska bra. Jag får riktigt dåliga vibbar av henne, hon verkar sjukt otrevlig, brattig och ytlig, och Chris verkar inte heller ha så mycket djupt tankeinnehåll heller.
Hon är ju inte direkt intresserad av att representera Sverige, hon vill mest leva jetset-liv och glida runt på röda mattan i USA. Men klart att hon inte abdikerar, hon vill ju ha apanaget
Tänk att det kan vara så olika. Carl Philip och Victoria verkar ju vara varma och fina människor, men Madeleine, usch...
Jag tycker inte heller att Chris ser särskilt sympatisk ut, men det är inte jag som ska gifta mig med honom och hon som ska göra det ser ju lycklig ut. Så han har förmodligen sidor som inte syns på fotografier...
Jag tror att han matchar Madeleine ganska bra. Jag får riktigt dåliga vibbar av henne, hon verkar sjukt otrevlig, brattig och ytlig, och Chris verkar inte heller ha så mycket djupt tankeinnehåll heller.
Hon är ju inte direkt intresserad av att representera Sverige, hon vill mest leva jetset-liv och glida runt på röda mattan i USA. Men klart att hon inte abdikerar, hon vill ju ha apanaget
Tänk att det kan vara så olika. Carl Philip och Victoria verkar ju vara varma och fina människor, men Madeleine, usch...