Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Jag undrar om någon kan komma på något roligt namn till mig...!
Sto nr 1)
Filippa: e Cortez - ceylon dräktig med Homme D Honneur
Om det blir ett sto vill jag gärna att namnet börjar på F eftersom hon kommer från den linjen
Hingst spelar ingen roll
Sto nr 2)
JJ Quiz Tequila e: JJ Barred King (paint)
Dräktig med Hdh
Sto nr 3)
Penny e: Electro - Kaliber
Dräktig med Lasandos
Alla namnen ska heta I Am efteråt
Sto nr 2)
JJ Quiz Tequila e: JJ Barred King (paint)
Dräktig med Hdh
Jag har en bokstav per årgång för mina ponnyer (plus mitt stuterinamn...). Hästar av andra raser hänger på där om det passar, men inte med tvång. Mina halvblod och fullblodet har fått namn som passat in av olika anledningar.Hur tänker ni när ni väljer namn? Har ni något system? Gör ni listor med tänkbara namn?
Kl på mig själv
Hur tänker ni när ni väljer namn? Har ni något system? Gör ni listor med tänkbara namn? När jag namngav mitt första föl hade jag en rätt så lång lista med tänkbara namn och ett par favoriter. När han föddes kände jag direkt att favoriterna inte passade, utan det blev ett annat namn från listan. För de kommande fölen med samma mamma hade jag ett system. Det gjorde att namnen i princip var klara när de föddes.
Det blir ju lite konstigt när man blandar franska och engelska, men vill man förkorta ovanstående så: Femme I am,Femme D Honneur I am?
tack för alla förslag hittillsSen gör det ju inget om namnen har någon koppling till föräldrarna på något sätt, men inget krav.
Förslag?