Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väntar ett föl e. Hip hop
Mamman heter Late arrival efter cardento -cortez
Blir det en hingst har jag tänkt Limbo eller Convers all star
Några andra tips och gärna tips om de blir ett stoföl?
Haha jag gillar Kanalje och Knasboll @cirkus faktiskt :-) tycker om lite tokiga och opretentiösa namn :-)Kommendant fanns ingen på blup. Kommandoran om det blir ett sto nej bara skoja men det hoppas jag du förstår Ock så Kommendör då. Kanalje.
Då har jag ett namn till. Kebabsan. Det kallar vi vår lilla bebis här hemma :P annars Claire fast med K, Klaire.Haha jag gillar Kanalje och Knasboll @cirkus faktiskt :-) tycker om lite tokiga och opretentiösa namn :-)
Det var ju finare än Kuusama@Ottilia
liljekonvalj heter Kielo på finska om man ska fortsätta med de finska blom namnen
Det var ju finare än Kuusama
Man kan lägga in en dubbelvokal så blir det unikt :-)Jag tycker mycket om Katalina, den spanska versionen av Katarina. Finns några andra på blup som heter det.
Amanduz :-)Då min fodermärr vart lite "lösaktig" i november så väntas det tillökning i slutet av oktober. Så än så länge har vi god tid att fundera på namn, men det står ju f*n helt still i fantasin.
Ägaren till stoet har alltid tänkt att får hon en gång en hingstunge så ska den heta Amadeus.
Nu lyckades hon istället "få till det" med en Amadeus och vi vägrar en Amadeus II.
Stoet heter Amanda och är nordsvensk.
Pappan Amadeus, halvblod efter
Zuidenwind 1187