Namnhjälp!

Diabetikern

Trådstartare
Min väninna désirée här på buke ska få hem ett litet knyte snart :) men.. vad ska den lilla tjejen heta? Mamman heter Ballerina och Désirée vill att namnet ska vara 5 bokstäver (alla hennes andra djur har det)
Hjälp önskas alla förslag är välkomna föreslå bara inte Clara för det ratades med en gång :rofl:

Så kom igen och döp Dés lilla kattjej :)

Sv: Namnhjälp!

Okej, hmm Cindy, Minou, Chess, Zelda.. några förslag bara :) kan återkomma imorgon då min hjärna förhoppningsvis är lite piggare :D

Ja alla förslag är välkomna :) Själv har jag inte kommit på några vettiga namn alls :D

Bumbi
Kaiza
Hilda
Wilma
Tilda
Tilde
Jenny
Fliza
Minna

Kom på fler..

Eliza
Eliza
Agnes
Alice
Älvan
Saida
Nelly
Selma
Freja
Malva
Julia
Absan
Adelé
Caisy
Celia
Chaya
Chili
Gaiya
Cissy
Cindy
Cilla
Eddie (tänker på Absolutley faboulus)

Ja nu är min hjärna tömd..

oj det var många :D ska se om jag kommer på några fler
Elise, Carat, Sasha, Harly..

ett tips är oxå http://www.agria.se/
där kan man gå in på katter och sedan på kattnamn, och så får man upp massa bra kattnamn :D

För att hon kom på att alla djur hon äger har namn på 5 bokstäver så hon vill inte byta trenden :D

Hon har inte hittat nåt namn hon fastnat för än så fler förslag behövs :)

jag tycker att Sassa är ett bra namn.Har hört nånstans att kattnamn ska innehålla många S,då lär sig katten snabbare att lystra till sitt namn.

jag tycker att Sassa är ett bra namn.Har hört nånstans att kattnamn ska innehålla många S,då lär sig katten snabbare att lystra till sitt namn.

Det kan nog stämma men mina odjur lyssnar på tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisarna!

Sassa är dock ett hundnamn!

ojdå!! visste inte att sassa är ett hundnamn.:confused:
stackars de människor och katter jag hört heta sassa då isåfall:angel:

Hmm... har hennes andra djur några namn man skulle kunna anknyta kattens namn i?

Det har ju kommit massa bra namnförslag men:

Molly
eller
Chleo?

Det heter min mammas katter. :D

Vad sägs om Silke eller Dimma annars?

Min väninna désirée här på buke ska få hem ett litet knyte snart :) men.. vad ska den lilla tjejen heta? Mamman heter Ballerina och Désirée vill att namnet ska vara 5 bokstäver (alla hennes andra djur har det)
Hjälp önskas alla förslag är välkomna föreslå bara inte Clara för det ratades med en gång :rofl:

Så kom igen och döp Dés lilla kattjej :)

Tango kanske...?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka