Namnförslag!

P

Pyrusan

Ska eventuellt bli med kanin ännu en gång! :)
Det är en liten löwen igen!
Han är svart/smoke (vet inte om denna färg betäcknas så hos kaniner) med en vit "droppe" på nosen. Helt och hållet bedårande! :love:
Så, nu vill jag ha namnförslag! Gärna hämtat från sagornas värld. (OBS! Gimli och Aragorn är upptagna)

Sv: Namnförslag!

Nej ingen färg heter så, kan det vara zobelsiames mörkbrun, alltså mask och tassar o öron mörka som på siameskatter?

paradiset skrev:
Nej ingen färg heter så, kan det vara zobelsiames mörkbrun, alltså mask och tassar o öron mörka som på siameskatter?

Nix, han har samma färg som katter som är smok-efärgade.
Alltså svart med gråvitt underhår och fluffet runt öronen.

OK tyvärr är han bara svart, rent och slätt, att han är grå under är för att han är just långhårig.

Lite förslag:

Ivanhoe
King Arthur
Merlin
Isolde
Owain
Lancelot
Svarte Prinsen

Namnförslag:

Gandalf
Legolas
Faramir
Saruman
Sauron
Eomer

Kommer inte på några fler "kill"namn från sagan om ringen...
Men här är några andra... från andra böcker:

Perrin
Lan
Rhavin
Sahmmael
Logain
Merrelin

Liknande trådar

• Låst
Tjatter I tidernas begynnelse skapade den store Frith världen. Han skapade stjärnorna, och världen levde bland stjärnorna. Frith skapade alla...
106 107 108
Svar
2 157
· Visningar
68 886
Senast: Intejag
·
Övr. Katt Får, om ungefär en månad hem, två små kattbäbisar, honor, som jag skulle vilja ha lite namnförslag till. Jag vill inte att det ska vara...
Svar
12
· Visningar
2 719
Kropp & Själ Efter att ha varit avskräckt från hårfärgning sedan en misslyckad blekning i fjortisåren har Stormkast äntligen tagit mod till sig och...
2
Svar
22
· Visningar
7 316
Senast: nexxa
·
Däggdjur Tyckte det var längesedan det var en tråd där alla får presentera sina kaniner. Så presentera era kaniner nu; ålder, ras...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
35 651
Senast: _satelit_93
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar