Sv: Namn

Ojojoj va söt! :love:

Jag döper inte mina djur speciellt ofta. Det kommer av sig själv när man lär känna individen och ser personligheten. Den känslan man får av djuret är vad man ofta kallar den till slut.

Är det en kille/tjej? Vill du ha ett långt ståtligt namn eller ett litet gulligt?

Jag älskar såna här små sötisnamn som
Russin
Smulan
Kakan
:D

Sen kan man ju göra det lite ståtligare
Liljavill
Elenya
Prins av ..

osv.. jag är jättedålig på namn, men lite vägledning vad du är ute efter skulle inte sitta fel. ;)

vilke underbar!:love: :d
Har jätte svårt att ge förslag till andra, När jag döper kommer det av sig själv

EN ALLONS!!!
en kompis till mig har en i princip likadan katt som heter Alfons :D kallas allons :)
är det hona eller hane??

Hehe.. Glömde skriva att det är en liten tjej :) Vill nog ha ett lite "emklare" namn... Inget "AF"

Gryymmmt namn :) Men det passarn nog inte på en liten tjej... Kan kanske mixtra om det lite så det blir tjejigt!!

rackarns dt va en tjej :p
men gillade spider_ ´s förslag :D Idun är verkligen jätte fint :love: Kör på det vettja :D

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
609
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
4
· Visningar
601
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
678
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
598
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama