J

jesewania

jag ska snart få en liten jack russell tik : p och jag vet inte vad hon ska heta?! jag har tänkt på namn som Bella och Roxy : P men jag är inte alls säker : p vill gärna ha tipa :);) hon kommer den 23/2 -07
 
Sv: Namn??!!

åhh va kul :D Har själv en liten JRT tik på 8 mån... hon heter Star.. Men ville ha något annat egentligen som typ Emma lr liknande.. är jättedålig på namn. tyvärr.
mvh Jessica
 
Sv: Namn??!!

okej : p haha jag ville oxå ha ngt som star eller sky men fick inte det för mamma :( men jag kan ju leta vidare : p


P.S.
Jag heter oxå Jessica ;)
D.S.
 
Sv: Namn??!!

vilket sammanträffande :D

Tyckte Star var ett knäppt namn från början men nu älskar ja de o hon är min lilla stjärna :love:

kort är ett måste när lillan kommit hem ;)

mvh Jessica
 
Sv: Namn??!!

Jag tycker Bellatrix! Men du kan kalla henne för Bella.
Min hund heter Hugo men om han hade varit en flicka skulle han få heta Bellatrix.
 
Sv: Namn??!!

Tella heter vår grannes hund ;) Det är rätt gulligt.. Vår shäferkorsning heter Truck, rätt knäppt namn,men det går när man har vant sig :)
 
Sv: Namn??!!

Roligt med en liten valp =)

Namn:
Bonnie
Dimma
Diva
Ella
Fanny
Gåva
Happy
Hope
Indra
Isis
Ixi
Julie
Jess/jessie
Lilja
Lilly/Lillie
Luna
Milla/Millie
Nemi
Nova
Olivia
Tara
Tindra/Thindra
Solo/Xolo
Zitha

:)
 
Sv: Namn??!!

jag har en jt hane på sju månader som heter Casper..:love: .
jag rekomdera att ha ett namn med s lr k dom lyssnar lite bättre på såna namn.:banana:

berätta vilket det blev när du bestämt dig.:idea:
 
Sv: Namn??!!

Siris första valpkull fick de här namnen av sina nya mattar och hussar:

Rocky (Rock Star)
Tuva (Starry Rose)
Smilla (Vanilla Starlet)
Scilla (Star of Hope)
Maja (Starflower)
Zorro (Peppermint Startwist)


Och i mars är det dags igen! Siri är nu 20 dagar "på väg" mot sin andra valpkull.
 

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Nu behöver jag bukes samlade kunskap för jag blir själv inte riktigt klok på vilken ras jag ska välja. För att göra en lång historia...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 123
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Tycker det är väldigt kul att höra hur folk resonerar och tänker när det kommer till att döpa sina hundar. :) så vad heter era, och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 585
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Min tik som blir 3 år om 2 månader blir så väldigt markerade mot yngre hundar när de är lösa. Är det "normalt" för en tik som är typ...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 782
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp