Namn på cavalier?

Krystalline

Trådstartare
Hej!
En ny cavaliervalp:love: är på väg in i familjen, och jag försöker lista ut ett sött namn till honom!

Han är trefärgad (vit, svart, tantecken).

De här väljer jag mellan just nu:

Isak
Lord Linus
Lurvas
Orion
Sture

Så, vad tycker ni? :D
Eller har ni andra söta namntips? :)

:banana::banana::banana:

Sv: Namn på cavalier?

Det kommer när man skaffat hunden :laugh:
När jag bestämt namn på något djur innan jag fått hem den (även katt) så har jag alltid ändrat mig, min ena kisse hette exempelvis typ tre namn innan det vart Cleo.
Fast jag har faktiskt bestämt namn på nästa njuffetik, Svarta-Maja :p..bara för att det var så otroligt sött och för att min fina bruttas mormors mormors mormor hette det :love::laugh:

Nu är jag asdålig på hannamn och jag skulle personligen inte valt bland dina förslag :o:angel: så jag säjer ingenting om det.
Men risken är ju att du kanske bestämmer dig för Sture men så ser han inte alls ut som en sån utan som en Albin eller som en Truls eller vad det nu kan vara.

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag behöver råd! Min kompis köpte sin första häst för ett par månader sen, har innan dess ridit hästen hela året utan några som... 2
Svar
20
· Visningar
3 037
M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på... 2
Svar
31
· Visningar
6 861
Senast: Shark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mellanpudel
  • Stora canvasburar