Name of your GP?

A

aamandaivarsson

Köpte ett medical card och nu undrar jag vad "Name of your GP" står för?
Tacksam för svar.

Sv: Name of your GP?

GP står för General Practitioner, dvs din husläkare. Verkar som om kortet är anpassat för det brittiska systemet?

Jag har ingen aning. Men ska man tävla i Sverige spelar ju knappast namnet på husläkaren någon roll eftersom sjukvården här har ett helt annat system. :)

Jag har ingen aning. Men ska man tävla i Sverige spelar ju knappast namnet på husläkaren någon roll eftersom sjukvården här har ett helt annat system. :)

Du kan skriva namn och adress till din vårdcentral eller husläkare, om du tävlar utomlands och skadas så behöver de få tillgång till din sjukjournal.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag och barnen ska resa. Jag kollar på vilka dokument som behövs. Vissa länder kräver ju medgivande från den andra vårdnadshavaren. Vi...
Svar
14
· Visningar
2 004
Senast: Rosett
·
Samhälle Hej! Då försäkringsbolaget har så lång kötid i telefon så chansar jag med att kasta ut frågan här. Jag har haft en barnförsäkring hela...
Svar
1
· Visningar
399
Senast: sjoberga
·
Fälttävlan Hej! Jag har på sistone funderat över tävling med ”min” islandshäst, men jag vill inte tävla i femgång/fyrgång. Då både jag och hästen...
Svar
11
· Visningar
2 725
Senast: xfie
·
L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 266
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar