Nalle Puh sittvagn från jysk?

Sv: Nalle Puh sittvagn från jysk?

Jag hade en till Alexander, den duger men det finns säkert bättre. Hemma på grusvägarna var den värdelös, jag hade min låg i bilen så jag slapp släpa stora kärran fram och tillbaks.

bästa kompisen till mig har en sån vagn och det finns både för och nackdelar med den tycker jag.

fördel: lätt att ta sig fram med på trånga ytor, och tar liten plats i bilen.

Nackdel:ryggstördet gick sönder efter bara en kort tid och det har hänt två gånger för henne och fått en ny varje gång.

Är inte bra att köra med på dåligt underlag alls.

föregångaren till den vagnen drogs tillbaka då den var farlig pga konstruktionsfel, men har varken hört bra eller dåligt om denna modellen. men jysks saker överlag är ju ingen höjdarkvalité. det finns betydligt bättre vagnar...

Försökte söka för att se hur den såg ut, men hittade inget. Köp en t.ex. carena begagnad på blocket istället. Skulle jag lita mer på än Jysk's vagn efter de man läst på google!

Liknande trådar

Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: Bufera
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
11 066
Senast: gulakatten
·
Kropp & Själ I helgen har jag tävlat. Vita ridbyxor och tajt kavaj. Sen jag skadade mig och blev sjukskriven för snart tre år sen har min kropp...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
14 058
Senast: manda
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 978

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka