Nålad basfakta-tråd?

Haukur

Trådstartare
Vet inte om det är jag som är gnällig eller om forumet svämmar över med trådar om innekissande katter, "vad behöver jag till min nya kattunge", hur sammanför man katter mm.
Kan man inte nåla en eller ett par trådar om de vanligaste ämnena som det startas nya trådar om flera gånger i veckan?

Sv: Nålad basfakta-tråd?

Det hjälper inte!

Dels för att många "måste" ha sin egen tråd, dels för att de flesta inte ens bemödar sig om att kolla de nålade trådarna och använda sökfunktionen.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
937
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
778
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 552
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 292
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar