Nakenfisar

pelhamtygel

Trådstartare
Ville höra om någon här inne har några nakenfisar hemma? :)
Finns ju nakenfisar både bland katter, hundar, marsvin, möss och råttor.
Så om det finns några därute vore det kul med en liten Nakenfis tråd :)

Sv: Nakenfisar

Jag har en dubbelrex vid namn Ull här hemma. Skulle dock föredra om han fått behålla sin päls :p

DSC_00302_zps21098776.jpg

Måste dock få poängtera att Ull är en räddningsråtta, samt att han visade sig vara dubbelrex efter att han tingats. Har alltså inte stöttat någon oseriös avel iom köpet av honom, vilket jag alltså vill påpeka så ingen får för sig att det är okej med nakna råttor - för det är det absolut inte, råttor behöver sin päls och ffa äkta nakenråttor är sjuka djur som inte borde födas upp alls.

DSC_9155-001.JPG

Jag har en 4 månaders liten nakenvalp vid namn Yoda, han är blandning 50% Papillon, 25% Chinese Crested och 25% Toy Pudel, eller som sambon säger, han är bara en Fjant!

Jag har en kines hemma, han är ett år och en månad nu.

Han hade fram till nu i januari sin "storasyster" Ruby som tog hand om honom:
Hundarna_gillar_varandra_ja.jpg

Här hade han varit med och grundmålat väggarna, sen gått och lagt sig i sängen....
Min_naturliga_malarborste_Alioth_var_med_och_hoppade_sen_upp_i_sangen.jpg

Men så här ser han för det mesta ut, gärna på min huvudkudde:
Alioth_sover_gott_i_Ludvigs_fatolj.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 105
Senast: Maniac123
·
Övr. Katt Fick lite inspiration från hund och tänkte skapa en liknande tråd på katt. Här diskuteras allt som har med oseriös avel och konstiga...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 712
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 776
Senast: Tantan
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 767

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat