nähää nää

vinkelina

Trådstartare
fick i fredags besked om att hingsten ja bokat till mitt sto förmodligen inte kommer att betäcka alls i år pga att hingststationen de har anlitat har dragit ner på platser. och de hittar ingen annan inom rimligt avstånd *suck*

skall jag börja söka på nytt nu då, eller e de bara att ge upp för i år. med tanke på att mitt sto fyller 17 i år börjar de kännas lite sent att vänta ett helt år.

mest irriterande att hingsten bor ca 2 km från mitt sto, men han betäcker inte naturligt

Sv: nähää nää

Tycker inte att du ska ge upp, det är ju bara februari. Men du hittar kanske inte en hingst som står lika nära

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 789
Senast: Calmiche
·
Avel Hej! Skulle jag kunna få lite råd angående val av hingst? Är heeeelt ny på detta med avel och det är ju bokstavligen en djungel...
Svar
12
· Visningar
2 373
Avel Då jag tycker att ämnet är väldigt intressant och inte hittade ngn sån tråd så tänkte jag att vi som är intresserade av och/eller...
2
Svar
29
· Visningar
4 093
Senast: LFreddy
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
2 034
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka