Några tips

J

jiowana

:crazy: Några tips på hur man kan göra så att hästen ej tar ut tungan.. eller vad har ni för erfarenheter? :crazy:

Sv: Några tips

Inte tar ut tungan när? Om det är när du rider kanske den inte tycker om bettet eller att det inte passar :D

Sv: Några tips

Haha, jag har ett knep som jag hörde när jag red i ridhuset idag. En ryttare sa hela tiden åt sin häst "Stoppa in den! In med den!" :rofl: :rofl:

Allvarligt, be vet kolla den i munnen, kan finnas sår och tänder på fel ställen och sådär.

Liknande trådar

Trav Jag behöver lite tips och höra era erfarenheter. Jag ska sätta tungband på en häst för första gången. Den drar då snabbt upp tungan i...
2
Svar
34
· Visningar
3 295
Senast: Sel
·
Träning Tillsammans med min tränare ska vi rida in en 3 åring tillsammans. Jag är den som ska rida hästen i framtiden och under inridngen. Min...
Svar
6
· Visningar
1 041
Senast: Tora
·
Träning Behöver tips på hur man kan träna häst från marken för att hästen ska få bättre kroppshållning. Hästen är i dagsläget framtung med...
Svar
5
· Visningar
786
Senast: Lejd
·
Ridning Jag behöver råd. Jag har köpt en 5 åring som inte är riden jättemycket. Nu har jag märkt att varje gång hon börjar bli trött stannar...
Svar
13
· Visningar
1 511

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka