Något är märkligt nu

Sv: Något är märkligt nu

*ASG* Kanelbulle var inne på samma linje... Hon menade på att jag uppfyllt min kvot av inlägg på hund och mina inlägg kommer därför att ransoneras där inne :eek: :eek: :eek:

:D :D

Nu kan jag posta i vissa trådar på hundforumet, men inte i alla..

Med lite tur, så rättar problemet till sig själv :cool:

Jag har en annan idé om varför det krånglar: Du bor i Ödeskogen! Det måste vara därför. ;)

Jag tror att buke fått nog av söta valpbilder och spärrar Gnist från hund. Filtret är tätt och låter bara vissa saker komma fram, kan ju finnas en risk för att enormt söta bilder slinker med.:rofl:

Hahaha...

Nu verkar det mesta ha löst sig :D :banana:

När, var, hur och varför vet jag inte... Det bara fixade sig på egen hand :eek: :bow:

Jag fixade lite med databasen i natt, eventuellt kan det vara det som hjälpte till.
Bra att det verkar ha löst sig.

Mkt skönt.. Jag får ju abstinens (nästan) om jag inte kan posta på hund ju :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
583
Senast: Svartkatt
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 672
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 118

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka