Något är märkligt nu

Sv: Något är märkligt nu

Och ännu märkligare är att jag kan posta i andra trådar och att jag kunde posta den här tråden :eek:

Jag kan heller inte skicka PM upptäckte jag nu :cry: :cry:

Då kom det upp en likadan sida som när jag ska posta i den tråden jag inte kan posta i :mad:

Vad är det som händer???

I övrigt funkar allt bra och jag kan posta som vanligt i övriga trådar :confused:

Och jag kan inte posta ny tråd på hund :eek:

Vad är detta??????

Jag kollade lite snabbt på din användare, om det hänt något konstigt med den så att den tappat rättigheter, men det verkar inte så.

Jag vet därför inte vad detta kan bero på. Verkar andra kunna posta där du inte kan?

Prova gärna att logga ut och in igen. rensa cookies och kolla att klocka och datum på din dator är rätt ställda. Allt detta bara för säkerhets skull. Jag är inte övertygad om att det kan hjälpa.

Återkom gärna med om det löser sig och vad det var som löste det hela.

Har loggat ut, rensat chase och kakor, loggat in och det hjälper inte.

Andra kan posta i tråden på hund ( http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=775012 ) och jag kan svara på PM om någon skickar dem till mig och jag trycker på "svara på detta", men jag kan inte skicka ett "som vanligt" :confused:

I övrigt så funkar allt som vanligt. Kan posta i andra trådar och lyckades ju skapa den här tråden ;)

Gjorde en ny användare. Kunde posta ett inlägg på hund och svara på 2 PM innan samma strul började med den :cry:

Någon som har en teori om vad det kan vara???

Vad än det är, verkar det vara begränsat till Hund och PM-funktionen i alla fall...

Problemen är de samma även i Opera och IE. Kör på Mozilla i vanliga fall och det är likadant i alla 3 webläsare..

Lyckades nyss posta ett inlägg på hund, men sedan funkar det inte igen. Verkar bara kunna posta ytterst sporadiskt på just hundforumet. Även pm är så.

Testade även från sonens dator, men det är samma där :cry:

Något knas är det ju uppenbarligen, men jag kan inte komma på vad och uppenbarligen kan ingen annan det heller, så det är väl bara att vänta och se om eländet går över av sig själv såsmåningom...

Det är fortfarande knas med hundforum och pm-funktionen :eek:

Jag har verkligen ingen aning om vad felet kan vara - men hoppas att det löser sig (eller att någon annan kan lösa problemet)!

Nu verkar pm-funktionen ha kickats igång i alla fall, men jag kan fortfarande inte posta på hundforumet :crazy:

Jag har haft liknande problem då och då den senaste veckan. Men det är vissa trådar jag inte kan svara i. En tråd på föräldrar har jag försökt svara i ett flertal gånger men lyckas inte.

Men det är alltså bara vissa trådar, inte så illa som för dig.

OK..

"Skönt" att det inte bara är jag som har problem i alla fall :crazy: ;)

Men GAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Jag har idag kunnat posta ett inlägg på hund och blev glad att det funkade igen.

Tyvärr var det också bara en gång det funkade att posta :mad: :mad: :mad: :mad:

Du är nog bannad på hund :angel: ;) Eller så får du bara skriva ett inlägg per dag där, och sen betala om du vill skriva mer :rofl: ;)

.... Skämt alltså :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
583
Senast: Svartkatt
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 672
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 118

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka