Någon vis själ där ute som vill hjälpa mig?

K

Kallblod

Tycker väl att det här forumet kanske lämpar sig bäst för den här frågan!
Om man har gjort ett gravtest 4a dagar efter att man skulle fått sin mens & det visade negativt, hur säkert är det?

Om man blir gravid några dagar innan man ska få sin mens, missar man den då?

Svara gärna :confused:
 
Sv: Någon vis själ där ute som vill hjälpa mig?

Man BLIR INTE gravid bara några dagar före mens, det är för långt efter ägglossningen...

Gravtest 4 dagar efter man skulle ha mens KAN visa fel.
 
Sv: Någon vis själ där ute som vill hjälpa mig?

Man BLIR INTE gravid bara några dagar före mens, det är för långt efter ägglossningen...

Gravtest 4 dagar efter man skulle ha mens KAN visa fel.

Okej, när är ägglossningen då?jag har fått lära mig att det inte finns någon "säker tid" :crazy:
 
Sv: Någon vis själ där ute som vill hjälpa mig?

Okej, när är ägglossningen då?jag har fått lära mig att det inte finns någon "säker tid" :crazy:
OM du har regelbundna menstruationer så är ägglossningen ganska precis mitt emellan dem.

Men visst, råkar det bli en oregelbundenhet nån gång så finns ju alltid risken/chansen att bli gravid även precis före mens. Men normalt inte.
 
Sv: Någon vis själ där ute som vill hjälpa mig?

Man BLIR INTE gravid bara några dagar före mens, det är för långt efter ägglossningen...

Gravtest 4 dagar efter man skulle ha mens KAN visa fel.

Det är inte alls säkert att man inte kan bli gravid så nära mensen, när min kompis och hennes sambo började på infertilitets utredning visade det sig att hon oftast hade ägglossning dagarna före mens.

Konstigt att de inte blivit gravida då hon absolut inte ville ha sex då:angel: uppsvullen och pmsig:rofl::rofl::rofl:

När de fick veta så blev det barn ganska fort:love:

Till Ts
Med min dotter visade gravtestet negativt till jag var i 14 veckan:angel:

Barnmorskan ville skicka mig någon annanstans när jag fortfarande var stensäker på att jag var gravid efter andra negativa testet:o:rofl:
 

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 055
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 087
Senast: mamman
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 303
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp