Någon som vill hjälpa-hemsida??

charmant

Trådstartare
Jag är ju totalt väck på det där med hemsidor men vill super gärna ha en ju ;) Finns det någor gullig människa som skulle kunna tänka sig hjälpa mig med detta.Tacksam för svar.mvh lena
 
Sv: Någon som vill hjälpa-hemsida??

Hej!

Tror inte att någon är så pigg på att göra en hel hemsida åt någon annan, då kostar det säkert pengar!

Om du är totalt nybörjare så rekommenderar jag dig att söka på ex. google. Det finns många nybörjarguider på internet.

Det är ganska svårt, men som med allt annat - träning ger färdighet! :smirk:

När du väl börjat kan du ju lägga ut en länk och be om synpunkter, så får du säkert bra tips!
 
Sv: Någon som vill hjälpa-hemsida??

Det finns enkla sidor på nätet (t.ex. Geocities.com ) Där man kan med hjälp av enkla frågor göra sina egna hemsidor. Jag började min bana i webdesign där, idag gör jag sidor enbart i HTML och Photoshop =)

Lycka till!
 

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 002
Senast: KesoNeso
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Tjatter Nu till våren skulle jag vilja ta med mig min mor och hundarna på en utflykt för att titta på blommor i mängder då min mor älskar det...
2
Svar
31
· Visningar
1 582
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp