Någon som vet?

Adelente

Trådstartare
Hejsan :)

Har två " gamla " Carlotta Da Riva, född 2002 " Lotta " och In Excess född 1991 " Effie ". Vad förra ägaren till Lotta sa har Lotta gått ett premie lopp, men Effies gammla ägare sa att Effie sprang en säsong och sprang då in 14.000 någon som vet om/var man kan kolla det och se henne " Karriär " ? Skulle vara kul att veta lite mer.. :)

Sv: Någon som vet?

det stämmer att carlotta da riva har gått premie och In exess har tjänat 14000kr

detta kan du kolla själv på www.atg.se och klicka på sök sportinfo.

Gå in på travsport.se, klicka vidare på Sportinfo, sök häst, så kommer dom upp där!

Jag vet en hel del om Calotta jaaa.
Men de kan vi pm:a om i så fall då de nog inte är av intresse för de andra.

Liknande trådar

Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 050
Senast: shia
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 912
Senast: mackan
·
Hästhantering Jag har nyss blivit medryttare till en 24 årig ponny. Eftersom han är såpass gammal så är han mest skogsmulle nu. Hon som äger honom...
Svar
12
· Visningar
1 888
Senast: Roheryn
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
29 986
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Extremt het häst