Någon som vet

Sv: Någon som vet

ja på ridsport stod de att de var vet.bes. idag och sen terräng på lördag o hoppning på söndag. Så dressyr är nog imorgon torsdag.

Christoffer ligger på en fjärde plats med 39 straff efter dressyren. Hannes ligger elva på 45,2 Prince Fair har runt 51 tror jag och Sandra 61-De ligger fyra i lag. Hittade länk på hästmagasinet...

Hebbeli skrev:
Christoffer ligger på en fjärde plats med 39 straff efter dressyren. Hannes ligger elva på 45,2 Prince Fair har runt 51 tror jag och Sandra 61-De ligger fyra i lag. Hittade länk på hästmagasinet...
Någon som vet varför Sandra valde Hot?

jag gissar att han känns säkrast i terrängen, hon har ju hafte några incidenter i terrängen med melvin i år.

Christoffer har nollat i terrängen:rofl: Även Sandra.Tror Elin hade ett stopp. Och Hannes har tyvärr haft ett fall:cry:

gud vad roligt för christoffer.
Han ligger väl riktigt bra till inför hoppningen imorgon då???

trist med ett fall på Hannes :(

Nämen? Jag som trodde hannes var säkrast av alla!

Kul för dom andra!

Ja att se Christoffer rida terrängen är en fröjd för ögat.En som balans och säkerhet... Nu räckte det inte till en medalj i år men en väl så hedrande 4:e plats:) Grattis Chrille...

kul att han kunde behålla 4.de platsen från dressyren.

Förstår inte heller varför henchen trodde hannes var säkrast.
Dessutom händer en avfallning så snabbt, räcker med minsta lilla snessteg så kan de vara över.

vet inte vem som är prince fair men på tidningen ridsport stod de att en av tjejerna gått nolla i hoppningen o en hade fått 5 ner.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Två dagar i fälttävlans tecken väntas på Össjö Hästsällskap när Breeders och SvRF:s unghästchampionat rids i helgen. Här är allt du...
Svar
0
· Visningar
110
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev en åttondeplats i finalen av fälttävlans nations cup i Boekelo, Nederländerna, i helgen. Förbundskapten Fredrik Bergendorff tar...
Svar
0
· Visningar
159
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen är det dags för Breeders Trophy i fälttävlan och då avgöra även Svenska Ridsportförbundet Unghästchampionat, ett samarbete med SWB.
Svar
0
· Visningar
91
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två svenska mästare i fälttävlan korade under helgens tävlingar i Kristianstad. Wynja Eriksdotter Rubin och Mikko Moisala var...
Svar
0
· Visningar
97
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka