Nagon som vet vilken väska?

Inglorion

Trådstartare
Argh jag ar sa arg pa mig sjalv, och pa datorn for att den sakcade ihop sa att sidan inte sparades.

Men hittade for nagon vecka eller tva sedan den perfekta julklappen till makens syster. Det fanns ryggsackar, handvaskor, necessar osv i olika fargbottnar i en legoplatta stuk (men mjuk). Dar man kunde byta/bygga upp motiven pa framsidan. Dessa utgjordes av sma fyrkanter (sag ut ungefar som legobitar men var mjuka).

Jag tror att det var pa detta forum jag sag lanken, men det kan lika gjarna vara pa fejjan/geekologie eller nagot annat random. Tyvarr! for nu ar det svart att bestamma sig for nagot annat :crazy:

hjalp!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 012
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Miss Mandy och jag ska ga till vara vanner en liten bit bort och vi gar pa skogssidan av vagen, i graset, nastan i diket. Da jag vet att...
Svar
7
· Visningar
1 367
Senast: Disen
·
Katthälsa I mitten av Juli sa avlivade vi varan gamling (22 ar gammal). Kvar blev en 10 ar gammal katt. det har aven funnits en till katt i...
Svar
2
· Visningar
1 389
Senast: Inglorion
·
Hästmänniskan Lang historia kort. Var uppe och prov jobbade pa en ko farm med hastar de anvander till att fosa kor med. Jag fick rida pa en hast...
Svar
7
· Visningar
2 174
Senast: moholmarabs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka