Någon som vet nått om FreeTime selen?

Sv: Någon som vet nått om FreeTime selen?

Är en alldeles utmärkt sele. har dock en annan baksele, eftersom jag tyckte den här låg bättre.
Ja o så ett annat huvudlag eftersom det som följde med inte räckte till riktigt....
Finns fler bilder under det här albumet. och ska försöka ta lite fler bilder i em.

fina bilder..

vart det en storlek full till din häst eller ? hur stor är din häst?

det är en storlek full sele. och jag har på mitten hålen på de flesta ställen. Men hans huvud är x-full.
Han är ca 165 hög o har en omkrets runt magen på ca 200cm :)

Fin häst, vad är det för ras? Shettis korsning eller nått i a-b-ponny stuket var det första jag tänkte när jag såg bilden du lagt ut:o men sen såg jag ju att du hade en sele strl full....
Vad är det för mått på bröstan o däckeln?
Jag vet inte om jag ska ha en x-full eller en full strl.
Har en nordsvensk av den lättare typen.
Nerepstranden8oktober1500.jpg
[/IMG]
Fabian120.jpg
[/IMG]

Ringde till DriveOut nu o han sa att dom är väldigt stora i storlekarna, att en nordis inte behövde en x-full. Men jag skulle måtta Fabian och sen ringa igen så skulle han se vad som passade honom.

Min är en kallblodstrav/shire
Han är ca 205 runt magen, bröstan är ca 120 tror jag
Min kille drar 165 täcken... så har du nåt att gå efter.
Jag tror faktiskt full räcker i selen

Är en alldeles utmärkt sele. har dock en annan baksele, eftersom jag tyckte den här låg bättre.
Ja o så ett annat huvudlag eftersom det som följde med inte räckte till riktigt....
Finns fler bilder under det här albumet. och ska försöka ta lite fler bilder i em.

Älskar din häst! :love:Verkligen inte en i mängden! Helt underbar!Intressant korsning, vill också ha!

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 860
Senast: mackan
·
Hundträning Jag vet ju eg att alla hundar inte direkt är några experter på simning från början, men har faktiskt inte stött på någon så dålig som...
Svar
6
· Visningar
752
Senast: Vassi
·
Körning Fråga mig inte varför. Men jag har fått någon knäpp idé om att jag ska försöka tolka med H.H i vinter. Men för att kunna göra det då...
Svar
3
· Visningar
1 436
Senast: Pallen
·
Övr. Hund Jag och sambon har en liten busig dansk-svensk gårdshund på snart 3 år och 9 kg. Pga hans uppfinningsrikedom kombinerat med en viss...
Svar
7
· Visningar
3 912
Senast: utte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Gamla hösilagebollar
  • Dressyrsnack nummer 18