Någon som vet något om frostkolik?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare malinrehnby
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 091
Sv: Någon som vet något om frostkolik?

Jag skall genast ringa och skälla ut dom för att de inte brydde sig om att förklara att glukos bildar något som heter fruktan och så vidare, summa sumarum det orsakade fång:banana:

:rofl: menade inte att vara petig alls, förlåt! jag läste dig först som att du vidhöll envist att det var just glukos och då kände jag mig påtvingad att korrigera detta. men jag läste dig ju helt fel tydligen, och jag håller med - summa summarum i princip samma sak ja : ) Men på buke är det viktigt med detaljerna annars kan ju folk få för sig fel saker : )

:bow:

Sv: Någon som vet något om frostkolik?

Ja här gäller det att hålla sig i skinnet, så en sån som mig som kallar det mesta för grunkor å habrovinklar, lyckas alltid bli helt obegriplig.:bump:

Liknande trådar

Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 832
Senast: Stereo
·
Anläggning Hej! Jag har kommit på att jag vill förstora den sk vinterhagen och tänkte ta ca 500 kvm från en angränsande hage som jag använt som...
Svar
2
· Visningar
647
Senast: TinyWiny
·
Foder & Strö Jag har en gamling, 24 år i år, som är i fint skick och får mycket beröm för att han fortfarande är pigg och fräsch. Han har dock börjat...
Svar
9
· Visningar
1 590
Senast: Masse
·
Hästvård Hej. Jag var för en tid sedan medryttare på en häst som var hur snäll som helst. Varför jag valde att söka till denna annonsör var för...
Svar
9
· Visningar
3 337
Senast: Djurvän
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Blåsljud på hjärtat
  • Valp 2025