Någon som varit med i ett Monte lopp med sin travare?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare StrongFarming
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon som varit med i ett Monte lopp med sin travare?

yes!

Det är riktigt skoj men jobbigt! och väldigt grusigt! flughuva är att rekommendera och glasögon förstås, hästarna går väldigt nära varandra när inte vagnen är bakom...och öronpropparna lutar man sig bara fram och drar ut....är häftigt!!

Jag har ridit en del montelopp, både på min egen häst och några andra. Men det var längesen nu. Tyckte det var jätteskoj men jag har tyvärr ingen häst att rida/ta licensen på nu.

Japp, har licens på valla och sitter i solvallamontéklubb´s styrelse=)

Jajamän, men bara ett än så länge... Har två kval att rida och sedan smäller det igen den 25.e november! :)

Vart ska du starta den 25´e då? ;)

Åby blir det! Om vi inte lyckas slarva bort en massa poäng innan det då...Så vi kommer med! :)

Var du på wången i somras?

Menar du om jag var på Wången i somras?

Tror du menar Linda Höijer? ;) Är inte jag, heter Vanja Knutas men sitter båda två i styrelsen :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Travaren Evartti har nu tjänat sammanlagt 1 156 145 euro i prispengar på sina lopp. Det är mer än den legendariska Viesker vann under...
Svar
0
· Visningar
94
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En allvarlig olycka har inträffat på Jägersro trav- och galoppbana under söndagen. En person klämdes illa när startboxen föll ihop...
Svar
0
· Visningar
175
Senast: Gunnar
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
870
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa :arghh::arghh: Katten har dragit in loppor och jag får snart panik. Hon har givetvis medel mot alla sånna där äckliga småkryp och HON...
Svar
5
· Visningar
816
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama