Någon som testat "SM FLYFREE RIDE" eller "SM FLYFREE FIELD"?

R

repeater

Någon som testat dessa produkter mot flugor och insekter? Är sugen på att köpa och skulle vilja veta om produkterna fungera för er som använder dem? Har hittat dem på Hööks.

Sv: Någon som testat "SM FLYFREE RIDE" eller "SM FLYFREE FIELD"?

Ja har testat SM flyfree field och jag tycker intedet hjälper alls. luktar typ ingenting tycker ja.

Ja har testat SM flyfree field och jag tycker intedet hjälper alls. luktar typ ingenting tycker ja.

Jag har också testat SM Flyfree Field och det är rent ut sagt värdelöst. Hjälpte inte mot flugor och fän över huvud taget, tyvärr.

Jag har testat SM Flyfree Ride. Hjälpte inte speciellt bra och luktade förjävligt.

Jag tycker att de funkar dåligt men har alltid sprayat mina hästar med detta medel för att det är livstids karens på dem. Dvs hästen kan inte gå till slakt o det vill inte jag. Varför jag gör så hör inte hemma i denna tråden men vill lämna informationen så ni vet. RB 86 är toppen tycker jag.
/ C

Det är livstids karens på andra medel också. Varför då välja ett som funkar dåligt?

Funkar inte alls speciellt bra, ingen skillnad alls typ. Flugorna och bromsarna är på endå.:mad:

Har provar Flyfree ride, och det vart en riktig flygtur;).

Hitta andra alternativ, eller gör eget insektsmedel, ofta billigare och bättre än de du köper.

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som...
2
Svar
31
· Visningar
2 130
Senast: Reshästen
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 744
Senast: Squie
·
Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
899
Senast: Takire
·
Fritid Jag ska för första gången vandra i Alperna, denna gång blir det i Cervinia, Italien :banana:. Ser så fram emot det! Jag har tidigare...
Svar
10
· Visningar
625
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka