Någon som testat Mustangs foder?

T

trotters.inc

Grannen funderar på att byta till Mustangs hästfoder och har nu frågat mig om det kan vara något till mina hästar. Blir ju billigare om vi delar på en pall, men jag vet inte.... Visst, jag har varit inne på deras hemsida och kollat, men skulle kännas bättre om någon som testat/ använder det kunde säga sin mening. :confused:
 
Sv: Någon som testat Mustangs foder?

Min häst äter deras havrefria müsli och jag har absolut inget att klaga på..hon mår prima..
 
Sv: Någon som testat Mustangs foder?

Mina hästar äter Mustang orginal (havrefritt). Funkar kanon bra, jag hade en av hästarna konvalecent i höstas och tappade mkt.vikt under en kort period. Började då med Mustang dels för att bönderna hade dåliga skördar på kraftfoder och jag behövde ngt. som kunde få upp honom i vikt och dessutom behålla den. Han gick upp i vikt ganska snabbt och har behållit hullet. Väger ca:550 kg enligt våg på Atg.153 cm i manken.
 
Sv: Någon som testat Mustangs foder?

Jag fodrar mina hästar med Mustangs foder. De tävlar på elitnivå och mår mycket bra av deras foder. Dessutom får man mycket trevligt bemötande av kunniga personer när man ringer till dom och frågar.
Har hittils bara bra erfarenheter av deras produkter.
/M
 
Sv: Någon som testat Mustangs foder?

Jag ger det till varmblodet, nackdelen är att det är dyrt 7kr/kg. Jag ger myssli orginal havrefri
 
Sv: Någon som testat Mustangs foder?

Boxgrannen ger original müsli till sina hästar. Det ser gott ut ;) , hästarna gillar det. Det jag tycker är synd är att dom har dåligt med proteinrika foder, jag skulle inte kunna ge endast Mustangs foder till mina hästar pga mitt hö. Men så gillar jag bäst att blanda mitt foder själv. Däremot ska jag ska köpa deras mineraler, mineral gul, verkar billig och passar mitt foder.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, har en häst som är lite dålig i magen från och till. Har gett henne proferm men nu när det börjar ta slut hade jag tänkt köpa in...
Svar
5
· Visningar
898
Senast: lillan222
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 430
Senast: Svartkatt
·
R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 192
Senast: CaisaCax
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 473
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp