någon som ska till Årsunda IP ???

A

Aldoba

Inofficiell utställning, lördagen den 26/01-2008

Vad ha ni för ras och ålder?

Själv ska jag ställa ut min labrador tik på 7 månader och det e första gången och jag e riktigt nervös. Har aldrig gjort deta tidigare :rofl:

Sv: någon som ska till Årsunda IP ???

Vad kul, man kanske skulle åka dit och titta, bor inte så långt därifrån:)

Sv: någon som ska till Årsunda IP ???

Inofficiell utställning, lördagen den 26/01-2008

Vad ha ni för ras och ålder?

Själv ska jag ställa ut min labrador tik på 7 månader och det e första gången och jag e riktigt nervös. Har aldrig gjort deta tidigare :rofl:

Japp. Jag har en cockervalp som då blivit 6 mån som ska dit och strutträna. Hennes farmor ska också få följa med för att gå "barn med hund".

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 714
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 271
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 541
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Jag ska då ställa ut min sheltie för första gången både för mig och henne, hon kommer vara ganska exakt 5 månader och det är då en...
Svar
8
· Visningar
1 479
Senast: Paus1234
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka