Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
varför jag vart intresserad av postkandar:
jag började fundera lite då min häst har en period nu då han inte söker sig näråt i traven (samling) på samma sätt som han brukar.. Jag vet att det krävs mycket muskler för att en häst ska kunna, i detta fall, trava i en samlad form men det har inte varit något problem tidigare
han har kunnat hålla en fin samlad form tidigare jag tror bara att han har en liten svacka för tillfället vilket är fullt normalt
Men i vilket fall så tänkte jag att ett pelhambett kanske skulle hjälpa min häst att söka sig näråt lite mer, men att jag rider på två tyglar så jag kan bestämma lite själv hur mycket hävstångseffekt jag vill ha, vill alltså inte rida på delta! och då hittade jag postkandaret och tänkte att det kunde vara ännu bättre eftersom det är i princip samma som pelham men med fler olika lägen att välja på! (pratar om 3ringars)
så jag funderar på att köpa ett 3ringars postkandar och variera mellan att rida dressyr på det och mitt raka bett som jag har nu
Lägg hellre pengarna på en tränare som kan hjälpa dig att lösa problemet på tränsbett.