Någon som provat Basibl**k?

L

Linivia

Hej,

Jag har funderingar om denna nya slicksten och undrar om någon provat, och sett någon skillnad på sina hästar ? Någon annan som provat super-varianten med avmaskningseffekt dessutom ?

Det verkar intressant, men jag vill gärna höra om ni sett någon effekt på hästarna.

Tacksam för alla svar i frågan :bow:
 
Sv: Någon som provat Basibl**k?

Sök på Basiblock här på bukes sökfunktion, då hittar du massor med trådar om det.
 
Sv: Någon som provat Basibl**k?

Ja, eller sök på Vitablock eftersom det marknadsfördes under det namnet i början ...
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 453
Senast: Shaggy
·
Utrustning Samtliga dessa märken har liknande funktioner vad jag kan läsa mig till. Har tidigare använt, och använder fortfarande, Back on Track...
Svar
16
· Visningar
1 613
Senast: CFrisk
·
Utrustning Hej. Är det någon här som testat Catago Fir-Tech Pro ryggvärmare? Är ni nöjda eller kan man lika gärna slänga på ett ylletäcke och få...
Svar
9
· Visningar
1 705
Senast: caballus
·
Foder & Strö Hej, har en hel del funderingar kring tillskott och foder. Det första jag funderingar kring är ifall Lucern skulle kunna vara ett bra...
2
Svar
29
· Visningar
3 287

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp