Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mount Never Rest skrev:Tja, för 200.- är det kanske värt att köpa och se hur den verkar.. Går den då sönder så går den. Så länge bommen är rak & hel så borde det inte skada hästen
Mount Never Rest skrev:Tja, för 200.- är det kanske värt att köpa och se hur den verkar.. Går den då sönder så går den. Så länge bommen är rak & hel så borde det inte skada hästen
Mount Never Rest skrev:Så länge bommen är rak & hel så borde det inte skada hästen
JHANA skrev:En bekant till mig köpte en sådan för ett par år sedan, den hade en rak och hel bom, problemet var bara att det lossnade nitar från undersidan av sadeln, hästen tyckte inte om att ha dom i ryggen om man säger så...
Den sadeln hamnade på tippen illa kvickt!
mizz skrev:En fråga allmänt då, vad för westernsadel lägger man på en sådan damcykel till häst? Finns det svängda westernsadlar, så svängda? Eller bygger man upp?
JHANA skrev:En nit som lossnar ur bommen och vandrar genom "ullen" på undersidan av sadeln låter sig inte hejdas av en filt. Inte i det fallet i alla fall...
JHANA skrev:Om jag hade 200 kr över skulle jag, i stället för att köpa skräp för pengarna (begagnat skräp dessutom), skänka dom till rädda barnen eller liknande. 200 kr räcker till många mål mat i fattiga länder...