Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min uppfattning: några utspridda gårdar längs en landsväg. Någon mer insatt får gärna rätta mig.Någon som kan berätta hur området berga/kastberga är. Behöver lite info för jag känner inte alls till området.
Är det ett bra område? Är det mycket inbrott och sånt? Välskötta gårdar?Min uppfattning: några utspridda gårdar längs en landsväg. Någon mer insatt får gärna rätta mig.
Är det dåliga ridvägar? Vi är vana vid platta fält. Är det värre än det?Jag har bott och haft häst i Eslöv. Världens sämsta ställe att ha häst om du frågar mig. Enda "skogen" är Snärjet, men det är mest som en dunge... Det ligger vid Kastberga.
Haha lite lång tid kanske....Jag funderade faktiskt på att flytta dit innan jag hamnade i Uppsala, så jag står i bostadskö där. Kan jag återkomma med rapport om typ 20 år?
Trafikerade grusvägar. Inte ovanligt med gårdar som har inga ridvägar alls, som alltså bara har en uppfart i anknytning till en större väg. Har själv stått på en gård där man bara hade ridvägar kring gårdens egna åkrar. Var inte mer än någon km eller så... kan verkligen inte rekommendera Eslöv till någon hästintresserad alls. Isåfall måste upp mot Trolleholm, men där finns aldrig något till salu.Är det dåliga ridvägar? Vi är vana vid platta fält. Är det värre än det?
Det låter ju förstås lite tråkigt.Trafikerade grusvägar. Inte ovanligt med gårdar som har inga ridvägar alls, som alltså bara har en uppfart i anknytning till en större väg. Har själv stått på en gård där man bara hade ridvägar kring gårdens egna åkrar. Var inte mer än någon km eller så... kan verkligen inte rekommendera Eslöv till någon hästintresserad alls. Isåfall måste upp mot Trolleholm, men där finns aldrig något till salu.
Du hade ändå stallplats ordnat på rätt sida av Eslöv Där det faktiskt finns ridvägar...Jag funderade faktiskt på att flytta dit innan jag hamnade i Uppsala, så jag står i bostadskö där. Kan jag återkomma med rapport om typ 20 år?
Du hade ändå stallplats ordnat på rätt sida av Eslöv Där det faktiskt finns ridvägar...
Vilken är rätt sida?Du hade ändå stallplats ordnat på rätt sida av Eslöv Där det faktiskt finns ridvägar...
Det kan jag tyvärr inte svara på.Är det ett bra område? Är det mycket inbrott och sånt? Välskötta gårdar?