nullo-modo
Trådstartare
Någon som känner igen denna valuta. Hjälpte en utländsk familj men hittar inte att den valutan i så hög valör som dom påstod att det var.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, blev blåst på 6000 kr för att jag skulle hjälpa, går inte ens att växla till svenska pga kriget och nästan 3000 kr pga fel valuta.Belarusisk rubel?
Jag fattar inte? Tog du emot sedlar du inte ens vet varifrån dom kommer eller vad dom är värda?Tack, blev blåst på 6000 kr för att jag skulle hjälpa, går inte ens att växla till svenska pga kriget och nästan 3000 kr pga fel valuta.
Påståg att det var bulgariska lev
Fy fan vad jag är dum i huvud
En lång historia kort så ja.Jag fattar inte? Tog du emot sedlar du inte ens vet varifrån dom kommer eller vad dom är värda?
Vem vet vad valutakursen blir efter kriget, kanske går plus minus iallafall i slutändan, får vänta några år först tror jag.Sjalv tankade jag bilen full till en man med ett barn i bilen innan jag larde mig. Sa ta det som en lardom till nasta gang.
Det har varit en del sånt här med.Over hela USA finns det de som satt i system att aka till rastplatser, parker, och andra stallen dar familjer kommer med hela sin familj i bilen och sedan kora nagot liknande. Bilen har gatt sonder och de behover hjalp till att laga, eller pengar till bensin, eller hjalp till att ta sig nagon stans, eller ... det finns hur manga varianter som helst och det ar manga, manga som gar pa det.
Miss Mandy, min gamla rottis, som mycket sallan var misstanksam mot manniskor gillade INTE nagon av alla de som kom och klagade sin nod och ville ha pengar. Hon morrade och visade tydligt att de inte var okay. Jag forstar inte riktigt varfor, annat an att de inte gillade en rottweiler och var radda for henne sa hon kande lukten kanske.
Sjalv tankade jag bilen full till en man med ett barn i bilen innan jag larde mig. Sa ta det som en lardom till nasta gang.
Brukar varnas för vägpirater mycket förr men inte nu på många år och vägtypen stämde inte riktigt.Over hela USA finns det de som satt i system att aka till rastplatser, parker, och andra stallen dar familjer kommer med hela sin familj i bilen och sedan kora nagot liknande. Bilen har gatt sonder och de behover hjalp till att laga, eller pengar till bensin, eller hjalp till att ta sig nagon stans, eller ... det finns hur manga varianter som helst och det ar manga, manga som gar pa det.
Miss Mandy, min gamla rottis, som mycket sallan var misstanksam mot manniskor gillade INTE nagon av alla de som kom och klagade sin nod och ville ha pengar. Hon morrade och visade tydligt att de inte var okay. Jag forstar inte riktigt varfor, annat an att de inte gillade en rottweiler och var radda for henne sa hon kande lukten kanske.
Sjalv tankade jag bilen full till en man med ett barn i bilen innan jag larde mig. Sa ta det som en lardom till nasta gang.
vi har mycket vägpirater och "asfaltsläggare" i skåne tyvärr.Brukar varnas för vägpirater mycket förr men inte nu på många år och vägtypen stämde inte riktigt.
Nej inget regnr mer än RO som land. Äkta gissar jag dom är då det finns vattenstämpel.Du tog inget regnr? Gå iväg och kolla så de du fått åtminstone är äkta sedlar?
Asfaltsläggare har jag inte hört om sedan 90 talet tror jag.Är det inte vanligt med asfaltsläggare, vägpirater och liknande från just Rumänien också?
De var runt i området här sörmland för något år sedan.Asfaltsläggare har jag inte hört om sedan 90 talet tror jag.
Skåne har haft en del sådana om jag förstått rätt. Vägpirater och asfaltsläggare, menar jag.Asfaltsläggare har jag inte hört om sedan 90 talet tror jag.
Är det inte vanligt med asfaltsläggare, vägpirater och liknande från just Rumänien också?
Asfaltsläggare har jag inte hört om sedan 90 talet tror jag.
Ja men då har jag fel som vanligt. Hade för mig jag hört just Rumänien.Asfaltsläggarna har väl i huvudsak kommit från Irland. Åtminstone de jag sett.