Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan det vara en Simco?
*kl*
Om den är helt märkeslös just nu så kanske den inte har varit det hela tiden. Flärpen som märket brukar stå på kan vara utbytt pga av slitage, och man kan ju ha satt dit en redan begagnad... det är bara en teori.
Men det ser ut att vara en ordentligt använd sadel, kanske lutar mot barrelrace sadel? Men passar den och priset är rätt så duger den gott och väl för ridning. Det är ju inte det billigaste skiten från början.
Ser inte ut som nån barrel-sadel i mina ögon; rough side brukar vara utåt på dom och hornet högre/längre för att lätt kunna ta tag i det.
Tycker det ser ut som en Simco, men dom brukar märka sina sadlar. Men som sagt, flärpen för tie-strapen kan ju vara bytt.
^^ Jag skulle saga att det ar en aldre sadel... da har roughout blivit uppgnagt av anvandning Ser sa ut pa bilden faktiskt.... Svart o saga nar jag inte kan rora sadeln, men jag gissar pa att satet en gang i tiden Var rough out ^^
Har letat runt lite på utrustning till mig själv under kvällen, men sprungit på Garland-sadlar flera gånger.. Väldigt lika!