Någon som kan hjälpa mig?

Masse

Trådstartare
Jag såg nu någon gång under vinter alt hösten om en hingst som blev godkänd som kom från Glee Hanovers stolinje. Men jag är inte människa till att hitta upp den igen. Någon som har bättre koll på det här?

Sv: Någon som kan hjälpa mig?

Jeg tror jeg vet hvorfor du frågar, la merke til det på ditt sto nr 2 i går ;)

Det mange ikke vet er at Donato Hanover er fra samme hoppefamilie som sin farfar Garland Lobell : 5+7 på Gleeful Hanover (Glee Hanovers mor). Om det var han eller noen annen rimeligere hingst du tenkte på vet jeg ikke. Here Comes Herbie er halvbror til DH.

Någon som har blivit godkänd i vinter vet jag inte, men Order By Fax kommer ur den linjen.

Tack för svaren. Men jag tycker inte att jag känner igen namnen som den hingsten. Det kan ha varit på den sista avelsvärderingen enligt den gamla modellen som hingsten visades.
Det var en yngre hingst som dessutom var på G så att säga, så ingen trodde att han skulle gå i avel nu utan först om några/något år.
Kan de här uppgifterna få det att klarna för någon?

Ja det var det jag funderade på när jag såg stammen i höstas. Återstår att se om han kommer att finnas tillgänglig för avel nu också.

Liknande trådar

Hemmet Vi har blivit ofrivilliga hyresvärdar åt ett gäng råttor som huserar i väggarna. Vi hörde dem redan förra vintern, men då hade jag inte...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 042
Senast: Tualma
·
Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan...
2
Svar
30
· Visningar
1 923
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 978
Senast: Sesca
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur