Någon som har Turban Rosare??

Sparvoga

Trådstartare
Är det någon fler här som har en Turban Rose avkomma?
Skulle mest vilja vet hur era är mentalt?? Min är en nybliven 6åring som är otroligt spänd av sig vid uteritter och i nya miljöer, sen tror jag att han kommit i trots åldern, testar matte som aldrig förr :mad: Kan tillägga att hans mamma gått galopplöp, men hon var visst en riktig cooling. Det sägs ju att dessa avkommer kan ligga 1.5-2år efter i utveclingen, stämmer det?? Stämmer nog på min fux kille...

Sv: Någon som har Turban Rosare??

Ja du...

Läs denna tråd så vet du vad jag menar!

6-åring bortskänkes

Unghästarna har ju sina perioder och kanske särskilt såna som våra - tävlingsindivider med mycket fullblod i. Underlaget i hagen kanske inte är det bästa nu heller så de kan röra sig så mycket de vill osv.

Eller så är det helt enkelt i en rejäl trotsperiod! Bara att bita ihop och räkna till 100! :angel:

Senast ändrad:

Haha, den tanken har slagit mig också..
Skrev på våran anslagstavla i stallet att häste gärna byttes mot guld fisk, vandrande pinne el frimärkssamling :devil: men ingen nappade, hm, undra varför!!
Ibland ger man nästan upp hoppet, han kan verkligen konsten att skrämma slag på sig själv... och matte ibland
Men det är ju tur att fler har samma problem :angel:

jag har ingen TB häst men min kompis.. den e helt underbar.. riktig gosig grabb som uppför sej jämt.. kan busa till lite i hoppningen men inte ett dugg spänd o testig... en riktig mesig häst, nybörjar häst liksom.

Liknande trådar

Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 532
Senast: Lilahnee
·
S
Övr. Hund Vill bara skriva av mig. I dag skall en av våra gamla kompisar få somna in. Mattes hund ända ut i klorna. Då vi träffades så litade...
Svar
6
· Visningar
2 017
Senast: thea
·
Övr. Hund Västgötska Brukskarlsklubben :devil: :devil: :devil: :devil: Till dig som tänkt skaffa karl...
Svar
7
· Visningar
1 898
Senast: oseriös
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur