Congeria
Trådstartare
Ända sedan jag skaffade mobilt bredband så har min dator blivit helt knäpp. Den stänger av sig lite då och då, tvärdör så man måste starta om, ibland får man starta om flera gånger på raken bara för att den stannar innan den knappt hunnit starta. Internet har krånglat grymt mycket med en massa flikar som ploppar upp så att allt stannar.
Det här problemet har jag aldrig haft innan, och det är bara när jag har i mitt mobila bredband som det är så. Ibland när det krånglar för mycket så brukar jag dra ur den och snylta på grannarnas bredband men det funkar ju inte alltid.
Någon som upplevt något liknande och som vet vad som är fel? Jag börjar seriöst bli riktigt trött på det här..
Det här problemet har jag aldrig haft innan, och det är bara när jag har i mitt mobila bredband som det är så. Ibland när det krånglar för mycket så brukar jag dra ur den och snylta på grannarnas bredband men det funkar ju inte alltid.
Någon som upplevt något liknande och som vet vad som är fel? Jag börjar seriöst bli riktigt trött på det här..