Någon som har en Järvsöfaksavkomma?

Girasol

Trådstartare
Intresserad av att ev. betäcka med honom. Om du har en bebbe efter Faksen, vad har du för blod på stoet? Vill veta det mesta.

Gira :banana:

Sv: Någon som har en Järvsöfaksavkomma?

Om du går på trav får du säkert fler svar.:)
Han är fullbokad 2008, norska stamboken full 2009. Det gäller att boka i god tid.

Senast ändrad:

Min föredetta medryttarhäst Ella Marine e. Marine Svarten (syster till Lundås Emelie e. Rigel Jo, dom har samma mor) fick 2007 sitt första föl, ett fint hingstföl e. Järvsöfaks ! :) Hon är nu betäckt och dräktig med en son till Järvsöfaks; Eldfaksen om jag inte minns helt fel :)

Inte min i och för sig men Granfaksa bor i samma stall som min kuse...

Granfaksa är efter Järvsöfaks undan Grana Lill.

En jättefin tjej som just har gjort sina första starter på travet och ser fin ut såvitt jag kan bedöma. Men hon behöver ju fler lopp i "benen" för att vi skall kunna säga något egentligen förstås.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
437
Senast: Pegasus63
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
884

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka