Quitespirit
Trådstartare
Äppelcidervinäger, vad ska det vara bra för?
Hur mycket bör man ge?
Funkar det som fettförbränning på hästar?
Hur mycket bör man ge?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har läst att det ska vara bra mot hosta. Jag har gett några msk per dag.
Utan hokus pokus... Man kan ge äppelcidervinäger i vattnet om man har en häst som dricker dåligt (smakförhöjare). Av någon outgrundlig anledning kan vinägern hjälpa till när man vill gå ner i vikt (människa alltså). Jag tror att man ska hålla sig till den traditionella metoden när det gäller häst dock. Dvs mer motion, och mindre kraftfoder.Äppelcidervinäger, vad ska det vara bra för?
Hur mycket bör man ge?
Utan hokus pokus... Man kan ge äppelcidervinäger i vattnet om man har en häst som dricker dåligt (smakförhöjare). Av någon outgrundlig anledning kan vinägern hjälpa till när man vill gå ner i vikt (människa alltså). Jag tror att man ska hålla sig till den traditionella metoden när det gäller häst dock. Dvs mer motion, och mindre kraftfoder.
vetenskaplig källa?
placebo lär åxå funka ganska bra har jag hört.
men det lär ju inte skada med lite vinäger, så känner man för det, så varför inte? har dock väldigt svårt att tro att detta är nån slags mirakelkur som botar det mesta, det handlar nog mer om placebon i så fall.
fast huvudsaken är väl att det funkar, inte hur det funkar, eller hur?