Någon som bor i/nära Hässleholm?

Tora

Trådstartare
Jag har en häst som står i Hässleholm som pensionär och som jag inte hinner hälsa på nu innan jul. (Bor inte långt från Göteborg)

Finns det möjligtvis någon här som skulle ha lust och möjlighet att åka dit och ge henne några morötter som julklapp? :)
 
Tyvärr hinner jag inte innan jag ska iväg på fredag, annars hade jag kunnat! Bor i Kristianstad så det är nära, men har tyvärr fullt upp :(
 
@Tora, om Chabo inte hinner kanske jag kan fixa det. Har ändå ett ärende till Hässleholm i julveckan. Är ändå lite nyfiken på det där stallet;)
 
@Tora, om Chabo inte hinner kanske jag kan fixa det. Har ändå ett ärende till Hässleholm i julveckan. Är ändå lite nyfiken på det där stallet;)
Hon blir säkert inte ledsen för en omgång julmorötter till om det skulle vara så :D

Nu har du ju en perfekt ursäkt för att kunna "snoka runt i stallet lite" :D
 

Liknande trådar

Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
361
Senast: FrDrake
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 095
Senast: valy
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 517
Senast: Oh_really
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 487

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp