Någon som är haj på photoshop??

R

reykurboy

Är det någon som kan det här med photoshop och vet ifall det går att redigera bort "suddighet" i bilder???
 
Sv: Någon som är haj på photoshop??

Det går att fixa skärpan, men det blir inte bra, såvitt jag vet kan man bara försämra kvaliten i bilderna.
 
Sv: Någon som är haj på photoshop??

Hmm... det lät ju inte så bra att försämra..:crazy: Men vi får försöka lite med skärpan å se hur det blir!
 
Sv: Någon som är haj på photoshop??

Alltså, "förminska bilderna" så att de tar mindre plats. Det blir ingen skillnad på bildskärmen men sämre kvalitet på bilden om man skulle skriva ut den om du fattar? Men att göra en bild bättre går inte. Du kan ju försöka med skärpan, men jag är säker på att det bara blir dåligt...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
115
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
462
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
213
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 340
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp