Någon som använder AVG anti virus programmet ?

Mynta2

Trådstartare
Jag vet inte vad som hänt med mitt virusprogram, plötsligt så ser det inte ut som det är aktiverat längre, ikonen som indikerar att den är aktiverad är bara gråfärgad, sedan så verkar den gjort något med min Outlook...den scannar ju in/utgående mail, men nu när jag skickar mail, så får jag tillbaka dom efter flera timmar !! Och då med ett felmeddelande att typ AVG inte kunde skicka iväg mailet. Senast i går skickade jag ett mail, och efter 3 timmar kom det i retur !!! Jag kan heller inte manuellt uppdatera programmet som jag gjorde förut, den får ingen som helst kontakt....Och kan någon förklara vad Resident shiled är för något ? Det står nämligen så när jag kollar...att den är aktiverad..Men ikonen är fortfarande grå, den ska vara färglad...
 
Sv: Någon som använder AVG anti virus programmet ?

Vilken version har du?

Min blev grå för nån vecka sen men då var det en större uppdatering på väg in. Jag har version 7.
 
Sv: Någon som använder AVG anti virus programmet ?

Jag har också 7 an...men det konstiga är att det brukar stå när nästa uppdatering ska vara, men det funkar inte heller...blir så irriterad över att få tillbaka mina mail, och efter så många timmar oxå...Ikonen är fortfarande grå..tror du att det kanske är någon uppdatering på gång ?? Men varför skickar den tillbaka min mail helt plötsligt ? Finns det någonstans man kan avaktivera mailfunktionen kanske ?? Menar så inte programmmet styr över mina mail..
 
Sv: Någon som använder AVG anti virus programmet ?

Öppna controll center o dubbelklicka på E-mail scanner. Välj configure och klicka ur scan outgoing e-mail.

Jag tyckte den tidigare versionen var lättare att hantera :(
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp