Någon mer som är katthotad?

Heulwen

Trådstartare
Jag anade det hela tiden, jag har alltid vetat att mina katter är onda - men så onda? Alla tecken finns ju, jag vet inte vad jag ska tro. :( Någon mer som lever under dödshot?

Klicka för större bild:
3782.jpg
'

Sv: Någon mer som är katthotad?

Det verkar som jag också är det:eek: kanske bäst att skaffa sig en livvakt:idea::D

Verkar som om jag är väldigt hotat dåe! ^^,
Fast jag har innekatter så jag behöver inte få några små söta ''varningar..''

Jag gör tydligen oxå det... och jag som har två katter... dubbelt dödshot :eek::p

Öh, menar ni att hon som ligger vid min fotända inte ligger där för att hon tycker om sin matte utan för att hon vaktar sin gisslan? :eek:
Kan ett litet "hjälp" utskriket i cyberspace hjälpa tro... :confused:

Katterna har ju koll på våra elektroniska kontaktförsök med resten av världen så jag skulle inte rekommendera det. :crazy:

Liknande trådar

Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
29
· Visningar
1 917
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
813
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 778
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
568
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30