Någon med Startrailer Ringo Star!

Leeelot

Trådstartare
Nu kanske det blir en sån ca 10 år gammal....Någon som vet om det är taklucka på dem, samt var belysningen sitter i släpet?

Två takluckor (+ öppningsbara fönster), lampan sitter innanför skötardörren till vänster, på väggen in mot sadelkammaren.

Två takluckor (+ öppningsbara fönster), lampan sitter innanför skötardörren till vänster, på väggen in mot sadelkammaren.
Tack för ditt svar!:) Har du en sån? Nöjd?
Kom på en fråga till: har du hösegel? Eller finns det fästen för tex ett hönät?

Tack för ditt svar!:) Har du en sån? Nöjd?
Kom på en fråga till: har du hösegel? Eller finns det fästen för tex ett hönät?

Mycket nöjd! :love: Har haft den i 13 år och bävar för dagen den behöver bytas ut.
Jag har sådanadär påsar med ett hål i, finns öglor att hänga dem i.

Liknande trådar

Hundhälsa Har en 3 årig mellanstor hund (11kg) som jag måste byta foder på. Äter idag Alpha Spirit men är för dyrt och för hög fetthalt, måste gå...
Svar
6
· Visningar
426
Senast: Migo
·
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
408
Senast: lytesout95
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 482
Kultur Jag har sedan en tid tillbaka börjat lyssna på poddar, främst i bilen men även någon gång hemma när jag städar eller liknande. Har...
Svar
15
· Visningar
837

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar