M
monke
Jag har tidigare tyckt att det var lite kul med buke och diskussionerna här, men nu handlar alla trådar om problem på nybörjarnivå :smirk:
Inget ont om nytillkommna western ryttare, men det hade varit roligt med lite diskussioner om annat än hur långt kan jag komma med min travare, var hittar jag en billig sadel.....
Var är alla "gamla" ffa reiningintresserade bukefalister
Det händer ju massor inom ffa Reiningen nu ,men även inom övrig westernridning.
Kollar man vad som händer utanför den egna sfären dvs, klubben?.. bevisligen inte.
Det är ju premiär för koklasser på SQHA tävlingarna i år och så vitt jag förstår behöver man inte gönt kort där
Det är även premiär för NRHA klasser på SQHA tävlingarna
Alla vet väl att NRHA klasser liksom SRHA klasser är öppna för ALLA raser
Det blir ett möte på Greva den 16/4 kl 14.00 för alla Reiningintresserade.
Det kommer ju för första gången i Sverige att bli en Reining tävling under FEI, så den hamnar under samma regler som hopp och dressyr, nästan.
En hel massa nya mycket bra hästar har Importerats till Sweden den senaste tiden. Vi har ett Landslag som är under bildande, och vi har en hel del ryttare som är kvalificerade till NRHA Affiliate Championship (EM) i Holland i sommar.
Är det ingen som har funderingar om sådan saker?
SQHA gör ju dessutom en stor satsning på oss som inte kommit så långt än, med Novice klasser inom både Amateur och Youth på April tävlingen.
Reining på Falsterbo Horseshow!!!! planera i tid!
Hallååååå????
Monke :smirk:
Inget ont om nytillkommna western ryttare, men det hade varit roligt med lite diskussioner om annat än hur långt kan jag komma med min travare, var hittar jag en billig sadel.....
Var är alla "gamla" ffa reiningintresserade bukefalister
Det händer ju massor inom ffa Reiningen nu ,men även inom övrig westernridning.
Kollar man vad som händer utanför den egna sfären dvs, klubben?.. bevisligen inte.
Det är ju premiär för koklasser på SQHA tävlingarna i år och så vitt jag förstår behöver man inte gönt kort där
Det är även premiär för NRHA klasser på SQHA tävlingarna
Alla vet väl att NRHA klasser liksom SRHA klasser är öppna för ALLA raser
Det blir ett möte på Greva den 16/4 kl 14.00 för alla Reiningintresserade.
Det kommer ju för första gången i Sverige att bli en Reining tävling under FEI, så den hamnar under samma regler som hopp och dressyr, nästan.
En hel massa nya mycket bra hästar har Importerats till Sweden den senaste tiden. Vi har ett Landslag som är under bildande, och vi har en hel del ryttare som är kvalificerade till NRHA Affiliate Championship (EM) i Holland i sommar.
Är det ingen som har funderingar om sådan saker?
SQHA gör ju dessutom en stor satsning på oss som inte kommit så långt än, med Novice klasser inom både Amateur och Youth på April tävlingen.
Reining på Falsterbo Horseshow!!!! planera i tid!
Hallååååå????
Monke :smirk: