Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har en hund som är hysteriskt rädd för raketer och förra året vid nyår, använde jag både tabletter ( receptfria Zylkene) i hop med adaptil halsband och adaptil spray. Mig hjälpte det inte, men vill än en gång poängtera att min hund är otroligt rädd. Kanske funkar det bättre för någon som har "halvrädda" hundar?
Använder det frekvent på mina kunder, alltså en cock-tail av Zylkene och Adaptil. Jag håller på med problemhundar. Jag tycker det funkar bra och mitt mål är att tex den stressade eller rädda hunden ska kunna ta träning.
För att det ska funka vid nyår tycker jag man ska börja den 1:a december med både halsband och adapter plus Zylkene-tabletter.
Jag tycker också att Tryptofan funkar bra på rädda och stressade hundar, men det börjar bli svårt att få tag i. De flesta receptfria tabletter som ska verka lugnande innehåller Tryptofan.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.