Någon här som ska tävla i Vara den 21 nov?

S

simpe

Jag och gamling ska till Vara och tävla Boråsklubbens tävling den 21 november. Är det någon mer här som ska dit??

Sv: Någon här som ska tävla i Vara den 21 nov?

Jag kanske åker dit och tittar.

MVH/ Stefan

Hej !

Fjordingarna kommer om det inte är busväder .

Kommer kanske med min Cleo om jag inte tävlar hoppning med den stora :)

Kul om ni kommer. Varför var ni inte på Weststar?

Ibland räcker inte tiden till bara.

Någon som vet hur det ser ut i Vara. Typ ridbana ute inne underlag?

Vara har en stor fin utebana med sand (tror jag) som underlag. Ridhuset är ganska litet (ca 20 * 40), finns även ett mini ridhus man kan skritta runt i lite innan man ska in, precis brevid det stora ridhuset!

Ska oxå dit. Blir halterklasserna med den ena, sen ska min kompis vara med på walk å trot klasserna med min andra. Hon funderar även att vara med på trail haltern, men jag har bara ett grimskaft =( letar för fullt nu, men helt plötsligt är de slut på sånna i ALLA hästaffärer...

Men jag har ett extra om ni vill låna. Det är ett mörkbrunt halter grimskaft med kedja.

Om jag inte hittar nått vore de jätte snällt. :bow: Har förvisso inte två halter grimmor heller, men de är väl inte så noga, bode väl gå men en vanlig läder grimma. Men känns lite dumt att komma med ett vanligt bommulsgrimskaft oxå.. :smirk:

Men jag har en extra haltergrimma med grimskaft också om du vill låna. Den är mellanbrun med silver strl full. Ska gå ner i källarförådet och kolla efter den imorgon. ;)

Gud va sjysst. :banana: troligvis vill inte hon som ska rida min andra häst va med i hosmanship haltern då hon ska vara med i walk and trot pleasuren, så då har jag min grimma. Så det är på trail haltern jag skulle behöva låna den i så fall. :bow:

Ändrade planer.
Jag ska vara med och tävla :crazy:

MVH/ Stefan

Kul, vilken klass/klasser?

Western Pleasure walk & trot och Western Horsemanship walk & trot tror jag.

MVH/ Stefan

Håller tummarna för att snön ska försvinna så man vågar åka på söndag! :crazy:

Ja jag håller med, just nu ser det illa ut med tanke på halkan :cry:

Vi har bestämt oss för att INTE åka pag väglaget, lessen men nu kan du inte låna min grimma. :cry: :cry:

Ajdå... men tack endå.. :bow:

Nån som vet hur vägen fram dit är? typ grevagården backe eller jätte smal grus väg eller så? alltid bra att veta då jag inte bestämmt om jag ska dit än eller inte.

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: Ketrawzc
·
Hoppning Min ponny är ganska ny och jag hade honom inte i vintras men gamla ägarna säger att han inte hade broddar då. Jag ska tävla på...
Svar
1
· Visningar
702
Senast: Elo
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 483
Senast: Nepenthe
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 176
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?
  • Akvarietråden V