Någon fått Advokat963-avkomma än i år? eller betäckt med honom?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare granis
  • Startdatum Startdatum
G

granis

Är väldigt nyfiken på hur Advokats bäbisar ser ut. Advokats ägare hade en fölis efter honom som såg fin ut. Mitt sto står nu hos honom. Hon är färdigbetäckt, och ska u-ljudas i början på nästa vecka. Håller tummarna!!!!

Sv: Någon fått Advokat963-avkomma än i år? eller betäckt med honom?

puttar lite:)

Har varit nere med mitt fbl. sto för 2:a gången hos Adde hämtade hem henne i fredags, hoppas nu bara att hon har tagit sig denna gången.
Visst är hans Advokat avkomma bedårande:love:

Vad kul. Håller tummarna att ditt sto tagit sig!!Mittsto u-ljudades idag, men var tyvär tom:cry:Hon ska stå kvar, och göra ett nytt försök när hon börjar brunsta igen

Då mitt sto inte tog sig 2:a gången heller:cry: Så efter undersökning blev jag rekomenderad att prova en "seminhingst"
Så imorgon ska hon insemineras med King Louie:love:

En bekant till mig fick i april ett skäck färgat sto föl e Advokat. mamman är skäck.

Vi har ett dräktigt hannoveranarsto med Advokat. Han har superstam enligt mitt tycke o är mkt vacker att titta på. Hörde dock att han inte är i livget längre, mkt synd!

Ett jattestort grattis till att ditt sto ar draktigtmed Advokat. Var verkligen en kanonkille med superstam. Synd att han inte finns i livet langre!!:cry:

Puttar lite till. det är jag som ha fått ett skäck föl och hon blev klass 1 med 46 poång på fölvisningen nu. lite överbyggd men OTROLIGT SNÄLL! ska försoka få ut ett kort på henne i morgon.

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 285
Senast: Hermelin
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 390
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
26 223
Kropp & Själ Jag blev tillfrågad om jag ville vara med i ett forskningsprojekt då jag sökte vård till följd av en svår ridolycka och fick ganska...
2
Svar
38
· Visningar
2 558
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka