Näringstillskott?

P

Pemmis

Har en kull på 4 st, som nu har blivit 5 veckor:love:
Den ena honan är magrare än dom andra. Dom har börjat äta och hon har väldig matlust. Ska jag ge henne någon form av näringstillskott eller kommer hon att växa till sej med tanke på att hon äter minst lika mycket som dom andra?

Sv: Näringstillskott?

Om hon äter, är pigg och går upp i vikt behöver du inte ge några tillskott. Det är normalt med variation i storlek inom en kull.

Sv: Näringstillskott?

Jodå, pigg är hon allt, hon är dock väldigt mycket mindre än dom andra så vi får väl hoppas på att hon snart växer ikapp.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
563
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag är rädd att min ena katt (hankatt på 4 år) drabbats av forl. hans framtänder växer , eller ser ut att göra, speciellt den ena. Det...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 394
Katthälsa Vi har två gudomliga kattungar hemma nu som är 4 månader. Jag har läst så mycket jag kunnat om foder och vilket som är bäst. Nu äter de...
Svar
16
· Visningar
1 153
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
475
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras
  • Lämna valp ensam