När skall jag rida?

Sv: När skall jag rida?

Jag skulle rida på kvällen efter lektionerna de dagar jag vill rida i ridhuset. De dagar du rider ut kan du ju göra som vanligt. De dagar jag skulle rida i ridhuset efter lektionerna, skulle jag antagligen vara i stallet i så pass god tid att jag hann göra undan allt annat före ridningen.

Jag skulle hellre sluta rida, än rida vid vid sjutiden på morgonen. Det skulle förta hela nöjet för mig, och bara vara plågsamt att rida så tidigt. Men alla är ju inte så morgontrötta som jag.
 
Sv: När skall jag rida?

Jag undrar som andra - varför rider du inte ut?

Hon har skrivit det i sin andra tråd. Det har regnat så mycket den senaste tiden att terrängen för tillfället i princip är oridbar.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 303
Senast: Zpunk
·
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 805
Ridning Jag är tretton år och rider på ridskola och har gjort i runt 4 å, vet inte hur det är på era ridskolor men på vår kan man bli fodervärd...
Svar
14
· Visningar
2 914
Senast: Badger
·
Gnägg Lite bakgrund: Är 18, snart 19 år och har alltid hållit på med hästar och min mamma lika så. Vi hade lite olika hästar under min...
2
Svar
29
· Visningar
7 620
Senast: Trissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp