När börjar man känna bebisen?

Sv: När börjar man känna bebisen?

v 17+5 kände jag första lilla "pillret" i magen kvällen innan ultraljudet dessutom :love: nu e gullungen 19 månader gammal :love:

vecka 20 kunde sambon känna sparkar på utsidan.
andra såg att jag var gravid efter vecka 20-22 nån gång, innan det såg jag bara lönnfet ut :angel:
 
Sv: När börjar man känna bebisen?

v 17+5 kände jag första lilla "pillret" i magen kvällen innan ultraljudet dessutom :love: nu e gullungen 19 månader gammal :love:

vecka 20 kunde sambon känna sparkar på utsidan.
andra såg att jag var gravid efter vecka 20-22 nån gång, innan det såg jag bara lönnfet ut :angel:

Åh vad tiden går fort! Tycker det känns som aldelles nyss hon fyllde 1 år ;)

Har jag inte bikini eller tajt tröja/klänning kan det vara folk som inte ser att jag är gravid :rofl: Och jag har värsta kulan. Och då snackar vi verkligen den här reaktionen :eek: när jag visar magen.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 351
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 766
Senast: Milosari
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 898
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
611
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Bästa film

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp